#iCampLviv

Головна подія інтернет-ринку Західної України відбулася у Львові на минулих вихідних (26.10.2013).
Lviv iCamp 2013конференція присвячена інтернет-маркетингу, електронному бізнесу, інтернет технологіям.
Мені пощастило виграти квиток в акції “Забіг за лайками”, тому вирішила підготуватися ретельно:)
Перед конференцією передивилася всіх спікерів, ознайомилася з головними тезами і склала попередній список доповідей, які б хотіла відвідати.
Що вдалося? Що не вдалося? Чому?

         Потік “Інтернет-маркетинг для професіоналів”

Тут однозначно Ольга Ларіна (незалежний PR-консультант, SMM-експерт)
та
Дмитро Золотухінезалежний експерт з питань конкурентної розвідки).

CAM04998

Люблю читати розсилку Ольги, завжди цікаві та актуальні новини, корисна література, смачний десерт:)
Виступ мене вразив з перших слів. Коли читаєш людину виключно російською то трохи незвично чути доповідь українською. І їй вдалося!
Розповідала про SMM та як бізнесу отримувати більше.

CAM05001

“Люди не вірять логотипам. Люди вірять тільки людям.”
Багато говорять SMM не працює. А чому не працює? Хто відповідальний за SMM?
“Не працює бо нема відповідальних, н
ема стратегії, нема системи.
А ще багато забуває, що “соц. мережі-не канал продажі, а канал спілкування.”
Також показала зразки кейсів, які можна вважати прикладом правильного позиціонування в соц.мережах.
Поділилася секретом звідки брати цікавий контент для пабліків.
Нагадала головне правило SMM: “Давати більше аніж брати!”

Далі в естафету включився Дмитро Золотухін.

CAM05011

Розповідав про тонкощі комунікації, помилки під час відпрацювання відгуків у сфері соцмедіа та роботу з лідерами думки і адвокатами бренду.
Дмитро висловив цікаву пораду: “Створюйте для бренду віртуальний персонаж.”
Ділився досвідом правильного реагування на негативні та позитивні відгуки.
Наводив приклади п
росування бренду за допомогою “лідерів думки”.

Ще було цікаво послухати про маркетинг за допомогою відеороликів від Кирила Клюшкіна, але так і не потрапила.

Потік “Для підприємців”

В цьому потоці мою увагу привернули доповіді після 18:00,
а саме:як перетворити вхідні дзвінки інтернет-магазину в замовлення (Наталія Галицька)
та правові засади організації і діяльності інтернет-торгівлі (Олексій Яновський).
Нажаль, знову ж таки, не портапила, але знайшла їх презентації і ознайомилася вдома.

Потік “Інтернет-бізнес”

Мабуть найбільше плюсів в моїй програмці зібрав саме цей потік. Так і вийшло, що після 12:00 і аж до закінчення конференції провела тут. Спочатку було розчарування, адже на конференцію, через туман, не змогли приїхати відразу два спікера Дмитро Суслов та Анна Боднарчук.
Але тут же був організований круглий стіл з питанням для обговорення:
“Як заробити ВСІ гроші в інтернеті?”

CAM05014

Вікторія Бондар, Роман Россов,Олексій Созінов (), Руслан Савчишин, Олександр Шепалов, Максим Залевський.
Думок було багато, звучали різні відповіді на одне і теж питання, було над чим задуматися, проаналізувати, пропустити через свою призму.

Коли після них доповідати вийшов Андрій Логвін, генеральний директор і співвласник компанії онлайн-шоппінгу ModnaKasta, в залі почало ставати тісніше.

1390495_10153384077035313_1897969058_n

Його презентацю на тему “IT Trends: World, Ukraine, ModnaKasta” можу впевнено назвати зразком.
Цифри, статистики, приклади, порівняння, чому так,  чому ні, на кого рівняються, в кого вчаться, перспективи, плани, власний приклад.

CAM05018

Говорив про тренди в США, Європі та Азії, ІТ тренди в Україні – сучасність та перспективи. Про успішні проекти відзначив: “вони повинні мати: час, витримку, гроші, цілі куди йти, команду – такі мають бути кокурентно спроможні проекти.”

Після обіду Сергій Дмитришин розповів Історію успіху своєї SaaS компанії.
А далі нарешті і до модератора дійшло слово.
Вікторія Бондар з інтригуючою темою “Продаємо добро”. Вона керує маркетингом в проекті, якому вдалось за рік зібрати в інтернеті кілька мільйонів гривень на благодійність.
Чи чули ви про проект ubb.org.ua?
Це Українська Біржа Благодійності яка живе за рахунок онлайн-донорів.
Тут кожен може стати благодійником, достатньо вибрати проект, вказати будь-яку суму та клікнути мишкою на кнопку “Сплатити”.

CAM05021

Вікторія розповіла про проект, заснування, шлях, чого вдалося досягти за досить короткий час.
Нам потрібно було до серпня зібрати 200 тисяч доларів. Ми зробили це ще в травні. На сьогоднішній день, з початку року ми зібрали вже понад 5,5 млн грн. Загалом проект за час існування зібрав 6,5 млн. грн.
На сьогоднішній день, якщо вірити запису, з профіля на фейсбук,
сума скаладає
7 019 989 грн.
Особисто мене дуже вразив відео-ролик.
За 30 секунд їм вдалося передати суть і простоту проекту.

Що ще було цікавого?
Антон Шишкін та ідея інтернет проекту громадського транспорту.

1379857_10153384088425313_1982276743_n

Я звернула увагу на EasyWay рік тому, коли переїхала у Львів. Часто користуюся. Сервіс подобається тим, що дає змогу прокладати будь-який маршрут по місту, підказує пересадки, вартість проїзду, кілометраж. Автобус, трамвай, тролейбус, машина чи навіть пішки. Андрій розповідав про успіхи команди, про перспективи, з якими труднощами довелося зіткнутися, чому досі у Львові відсутній GPS-трекінг громадського транспорту. Сказав також, що проект відкритий до співпраці з молодими і перспективними, які задумуються над реалізацією подібного сервісу.

Потік Інтернет для бізнесу – це змога послухати людей, перш за все практиків,
проект яких запущений і вже працює. Вони не шкодували ділитися досвідом.
Один з таких спеціалістів – Роман Россов, займається розвитком продукту, проектуванням user interface та usability порталу Prom.ua.
В його доповідь “Портал” в eCommerce мене найбільше запам’яталися локальні особливості роботи порталу в Україні, Росії, Білорусії та Казахстані.
Те, що підходить для нас – зовсім не працює в сусідів, і навпаки.

CAM05023
В чому полягає цінність продукту? Де брати ідеї, щоб клієнт залишався задоволеним? Про отримання зворотного зв’язку та реагування на неї.
CAM05025
Загалом день видався насиченим.
Дякую спікерам за цікаві презентації,
всім друзям та новим знайомим за атмосферу,
організаторам за уважність і швидке вирішення форс-мажорних ситуацій.

554178_10153384085245313_84331252_n 1385951_10153384085525313_800476390_n

Додому поверталася наче з побачення – з трояндою 😉

Facebook Comments
Posted by | View Post | View Group